ارزش سهام شرکت اپل به هزار میلیارد دلار رسید
نوشته شده توسط : ساحل



اخبار,اخبار تکنولوژی,شرکت اپل

اپل موفق شد با شکست دادن رقبای سرسختی مثل آمازون، مایکروسافت و گوگل بالاخره رکورد عبور از مرز ارزش سهام 1 تریلیون دلاری را بزند و در مقام نخست قرار گیرد.

به گزارش انتخاب به نقل از سی ان بی سی، سهام اپل امروز در بازار از مرز  یک تریلیون دلاری عبور کرد و رکوردی خیره کننده و البته افتخاری بزرگ را نصیب خود کرد. 

 

در حال حاضر هر سهم اپل در بازار نیویورک به بهای 207 دلار به فروش می رسد.درواقع سهام این شرکت تقریبا 3 درصد افزایش یافته است. 

 

سهام اپل پس از آن رکورددار شد که  گزارش سه ماهه  قوی خود را منتشر کرد.مجموع سهام  اپل در حال حاضر 4،829،926،000 سهم است و  قیمت سهام  این شرکت امروز حتی از مرز207.05 دلار نیز عبور کرد و در نتیجه اپل را زودتر از رقبابه خط پایان رساند. 

 

دن لویس، تحلیلگر بازار بورس در گفتگو با سی ان بی سی می گوید: "من فکر می کنم این موفقیت بیش از هر چیزبه چگونگی قدرت اکوسیستم اپل در چند دهه گذشته مرتبط است. اما این پایان تلاش های اپل  نیست، عبور از مرز 1 تریلیون دلاری فقط نقطه آغازی برای تلاش های آنان است.  من این را فقط به نوعی صحبت کردن در مورد مرحله جدید رشد و سودآوری می دانم".

 

ارزیابی ها نشان می دهند فعالیت های اپل در حوزه فضای ابری،اپل پی، آیتونز و خدمات این شرکت موفق شده درامد و سهام این شرکت را اینگونه ارتقا دهد. 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/banews12622.html





:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 دی 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: